Hiburan

Secret Number - Who Dis? (Stage full cam.)

#SecretNumber#시크릿넘버#WhoDis
The leader in Global K-pop news, STAR K!
(글로벌 KPOP의 선두주자, STAR K)
STAR K ON SOCIAL
www.star-k.tv/
IDplayer: idplayer.info_official
V LIVE: channels.vlive.tv/B6C90D
twitter: STARK__OFFICIAL
Instagram: stark__official
Facebook: OFFICIALSTARK/
★Subscribe to STAR K for fresh K-pop and Korean Entertainment news and content!
idplayer.info_official?sub_confirmation=1

Komentar 

  1. Ryoo Ma

    Ryoo Ma

    Hari Yang lalu

    이거 좋아요,이 노래는 놀랍습니다 ♥️♥️♥️

  2. 자두

    자두

    Hari Yang lalu

    한글 댓글이 없는이유가 궁금하네요.. 국내에선 관심을 못받는건가요?

  3. Teguh Mandiri

    Teguh Mandiri

    Hari Yang lalu

    We love you Dita ❤️🔥

  4. i bell

    i bell

    Hari Yang lalu

    Dita tercantik

  5. Retno Kasiyani

    Retno Kasiyani

    2 hari yang lalu

    DITA!!! 😭❤️❤️😁

  6. Yanti Nurhida99

    Yanti Nurhida99

    2 hari yang lalu

    Fighting Dita from Indonesian

  7. 정 하나

    정 하나

    2 hari yang lalu

    No one : Literally no one : Me : look at those denise’s abs😳

  8. Aditiya Yulianto

    Aditiya Yulianto

    2 hari yang lalu

    i like your style . dita 😍😍

  9. You Mee

    You Mee

    2 hari yang lalu

    Who dia ? secreat number password kuuuuks cuuuyyyyseyo ♡(∩o∩)♡

  10. Sweet Lollipop

    Sweet Lollipop

    3 hari yang lalu

    😘👏💕👍

  11. didie didie

    didie didie

    3 hari yang lalu

    Gosh. The dance is on another level..all of their last performances were sooo good!!! Good job secret number.. sending love to jinny and soodam

  12. Rangga Pratama

    Rangga Pratama

    3 hari yang lalu

    Nemu lagi Korea lagi

  13. Hayyun Khoirunnisa

    Hayyun Khoirunnisa

    3 hari yang lalu

    Who the name fans this is ? My bias 1. Jinny 2. Lea 3. Denise 4. Dita 5. Soodam I fans here👆SECRET NUMBER 💕💗🇲🇨🤗🤣

  14. Sans bae

    Sans bae

    3 hari yang lalu

    Burn on the stage🔥🔥🔥

  15. Abdie Thea

    Abdie Thea

    3 hari yang lalu

    Korea lockdown ?

    • create a channel

      create a channel

      3 hari yang lalu

      Ngga kok

  16. Indah Cansera

    Indah Cansera

    3 hari yang lalu

    1.Dita 2.Soodam 3.Lea 4.Denise 5.Jinny

  17. Ruth Grasela

    Ruth Grasela

    3 hari yang lalu

    Mungkin karena kak Dita orang Indonesia jadi nyanyiin bahasa inggrisnya lebih tajam yah. Suka bangett aku tuh ♥️♥️♥️

  18. MIviolet Silver

    MIviolet Silver

    3 hari yang lalu

    I LOVE SECRET NUMBER 💞💞💞 😘😘😘😘😘

  19. MIviolet Silver

    MIviolet Silver

    3 hari yang lalu

    SECRET NUMBER THE BEST 💞💞💞😘😘😘😘😘

  20. Ashar Samad

    Ashar Samad

    3 hari yang lalu

    Love for SN

  21. Sakurai J.N

    Sakurai J.N

    3 hari yang lalu

    Secret number love you! Dita Love You! always suport you.

  22. Caroline Poluan's

    Caroline Poluan's

    3 hari yang lalu

    Ditaaa

  23. I Love My self

    I Love My self

    3 hari yang lalu

    Dita so pretty ❤️

  24. Ahmad Miftah Abdul Rozaq

    Ahmad Miftah Abdul Rozaq

    3 hari yang lalu

    I waited so long for Jinny to debut aaa she is one of my expected trainee in Produce48

  25. Reva Adelia

    Reva Adelia

    4 hari yang lalu

    OMG SECRET NUMBER ❤😍😍

  26. Novita Ns

    Novita Ns

    4 hari yang lalu

    Omg Dita💓💓💓

  27. sorfina

    sorfina

    4 hari yang lalu

    Lea’s legs so skinnyyy I hope she goodd

  28. airhyn qiut'z

    airhyn qiut'z

    4 hari yang lalu

    I like it 😍 😍 😍

  29. Ujung Oppa

    Ujung Oppa

    4 hari yang lalu

    Calonku boleh gak yaa

  30. THOR Lubis

    THOR Lubis

    4 hari yang lalu

    Unfaedah awal sampe ahir

  31. Kelvin Saway

    Kelvin Saway

    4 hari yang lalu

    PLEASE !!!! idplayer.info/show/TGpkYTZLRENNYTA.html

  32. Jin Alpaca

    Jin Alpaca

    4 hari yang lalu

    i see yeji and irene in soodam face

  33. A.M LOYALITAS

    A.M LOYALITAS

    4 hari yang lalu

    #35TrendingIndonesia Banyak yang trending anjir 😂 Mencoba menghitung chanel kpop yg trending di Indonesia 🤣

  34. Iaru :3

    Iaru :3

    4 hari yang lalu

    OMG JINNY IS SO BADASS

  35. Mutiara Syafitri

    Mutiara Syafitri

    4 hari yang lalu

    i cant take my eyes off of denise 🥰🥰

  36. 김명희;;

    김명희;;

    4 hari yang lalu

    I'm definitely gonna stan (◍•ᴗ•◍)❤

  37. Top 10 ID

    Top 10 ID

    4 hari yang lalu

    Trending #33 Indonesia🇮🇩

  38. rieeskha Riska

    rieeskha Riska

    4 hari yang lalu

    Dita karang

  39. Akbar Wali

    Akbar Wali

    4 hari yang lalu

    Up

  40. Mahesa Nugraha

    Mahesa Nugraha

    4 hari yang lalu

    Vitamin apa yang dibutuhkan saat pandemi? Dita-min. Badum tsss.

  41. DopeyG

    DopeyG

    4 hari yang lalu

    The banks girl is cute

  42. vectordidak design

    vectordidak design

    4 hari yang lalu

    Anyone sahur

  43. Asep Mustofa Ikhwanul Jamil

    Asep Mustofa Ikhwanul Jamil

    4 hari yang lalu

    Akankah K-pop full Berbatik?

  44. iza

    iza

    4 hari yang lalu

    What group is this?

  45. Zicky Gaming

    Zicky Gaming

    4 hari yang lalu

    AYOLAH YG +62 MANA , MUNCUL MUNCUL

  46. Devri Af

    Devri Af

    4 hari yang lalu

    My bias Double D = Dita Denise

  47. qaila family

    qaila family

    4 hari yang lalu

    Dita

  48. Shinta Damanik

    Shinta Damanik

    4 hari yang lalu

    Sumpah gak bohong single ke-2 mereka berjudul HOLIDAY juga mantull bgt, good voice. Coba denger dulu dehh idplayer.info/show/cE5tSzFlQmRaZmc.html

  49. v vaste

    v vaste

    4 hari yang lalu

    I like it...

  50. Wkdewi Jay

    Wkdewi Jay

    4 hari yang lalu

    Ini grup udah sempurna banget sih gilaa😭❤️ Jinny rap Dita deep voice Soodam visual Denise & Lea amazing local Such a bop😭✊❤️

  51. pinkygirl2510

    pinkygirl2510

    4 hari yang lalu

    Trending no.25 in Indonesia this debut stage.. hehe..

  52. Alisya Pratama

    Alisya Pratama

    4 hari yang lalu

    Awalnya cuman mau lihat. Karna ada orng indonesianya. Eh ternyata lagunya bikin nagih, dalam hitungan menit masa aku langsung hafal sama semua nama membernya😁, dan nge-idolain soodam dan lea, but aku tetap support dita dong pastinya karna udah ngebanggain nama indonesia... Always support 😍

  53. hime Chan

    hime Chan

    5 hari yang lalu

    I like dita smile,,,sexy but cute

  54. dani alus

    dani alus

    5 hari yang lalu

    I so happy new debut idol like cameback. So best

  55. peanut _sun

    peanut _sun

    5 hari yang lalu

    Jinny

  56. Wiwik Atminiatun

    Wiwik Atminiatun

    5 hari yang lalu

    Who dis

  57. raven inev

    raven inev

    5 hari yang lalu

    🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

  58. Igadp

    Igadp

    5 hari yang lalu

    Secret number trending semua

  59. suriawati tan

    suriawati tan

    5 hari yang lalu

    Is this their first song as a group?

  60. Wahyu Dwijaya

    Wahyu Dwijaya

    5 hari yang lalu

    <a href="#" class="seekto" data-time="86">1:26</a> her voice 🙄

  61. Nathan Dinata

    Nathan Dinata

    5 hari yang lalu

    Wow wow wow wow.....so stuning

  62. Ahmad Saikhu

    Ahmad Saikhu

    5 hari yang lalu

    기타 언니

  63. NCTDREAM TOBEFIXGROUP

    NCTDREAM TOBEFIXGROUP

    5 hari yang lalu

    Nice Song

  64. Deni Ariawan

    Deni Ariawan

    5 hari yang lalu

    Tranding 1 in Indonesian MV Secret Number - Who dis? Tranding 4 in Indonesian Debut stage M Countdown Secret Number - Who dis? Tranding 10 in Indonesian Showcase stage Secret Number - Who dis? Tranding 24 in Indonesian Star K Showcase stage Secret Number - Who dis? Tranding 26 in Indonesia Debut Showcase Secret Number 13.42

  65. Shane Blackxred

    Shane Blackxred

    5 hari yang lalu

    Who's who? Please help me.. They are good.. 😍😍😍😍😍

  66. InSomnia

    InSomnia

    5 hari yang lalu

    dita..🥰

  67. hara keiko

    hara keiko

    5 hari yang lalu

    Omg, this performance was so spectaculer!!!

  68. Meskas Wow

    Meskas Wow

    5 hari yang lalu

    they will become big stars😍💗

  69. Meskas Wow

    Meskas Wow

    5 hari yang lalu

    💗💗💗i love u

  70. yolo yolo

    yolo yolo

    5 hari yang lalu

    Oh no! I REALLY LIKE THIS SONG!!! I LIKE DITA'S VOICE

  71. Ulis Geulis

    Ulis Geulis

    5 hari yang lalu

    Lagunya enak didengar ♥️

  72. aukai

    aukai

    5 hari yang lalu

    I got Who Dis? MV ad before this video starts playing lmao

  73. Grace Jjang

    Grace Jjang

    5 hari yang lalu

    Choreography nya aja yg kurang jos. Vocal sama Rapper nya udh bagus kok ^^

  74. Primus Kobar2020

    Primus Kobar2020

    5 hari yang lalu

    Whos dis ?? Secret number

  75. Primus Kobar2020

    Primus Kobar2020

    5 hari yang lalu

    Keren dah

  76. Grace Gg

    Grace Gg

    5 hari yang lalu

    Guys please check channel K-buzz cus they're spread fake rumors about SN!! Please report that few Times!!

  77. Shinta Damanik

    Shinta Damanik

    5 hari yang lalu

    Ayo VOTE VOTE dg di APP IDOL CHAMP, SN masih posisi KE-5 nih. Belum banyak yang tau soalnya. We can do this go go gurllllss. Please bgt ini mah.

  78. Tikus Tanah

    Tikus Tanah

    5 hari yang lalu

    Hahaha setidaknya ada 7 video d tranding Indonesia yg menayangkan secret number :D

  79. Top Official

    Top Official

    5 hari yang lalu

    Dita Fighting. Hopefully Girls Group "Secret Number" is Famous throughout the world.

  80. Agnes Widjaja

    Agnes Widjaja

    5 hari yang lalu

    I am getting aoa vibesss !!! Loving this

Berikutnya